Principe d'utilisation

L’application Duo Fidelity est une application de fidélité et fonctionne comme anciennement les cartes de fidélité. L’application sert à accumuler des points à chacun de vos achats.
Scannez le qr-code unique qui se trouve en bas de votre ticket de caisse.
Avec 5 points, vous avez 1 bonus.
Vos bonus s’accumulent.
Lorsque vous avez obtenus assez de bonus, vous pouvez les échanger à votre prochain passage en caisse.

Un passage en caisse donne droit à l’utilisation d’un seul bonus !

Vous générez votre bonus.
Vous présentez votre smartphone à la caisse.
Le montant total de votre ticket sera réduit de la valeur de votre bonus = à un bon d’achat de minimum 0,5€ à maximum 6€.
Vous payer la différence si nécessaire.
Vous recevez votre bonus, et votre ticket avec un nouveau qr-code à scanner.

En cas d’utilisation d’un bonus dont le montant est supérieur à la valeur de l’achat, la différence n’est pas remboursée.


Conditions d'utilisation

Algemene voorwaarden van de Applicatie Duo Fidelity

Algemene voorwaarden van de applicatie Duo Fidelity vanaf januari 2018

  1. Definities 

App Duo Fidelity (hierna App genoemd): applicatie op smartphone van een getrouwheidsapplicatie die toelaat een titularis te identificeren en deel te nemen aan het Programma.

Rekening : de rekening, gelinkt aan de App, die de uitgaven en tegoeden van Bonuspunten van een titularis opslaan.

Duo Catering : Duo Catering NV, waarvan de sociale zetel is gevestigd Place de L’Université, 25 bus 7, te 1348 Louvain-La-Neuve, opgenomen in de KBO onder nummer 897.381.246 en bij de BTW onder nummer BE 0897.381.246, info@duocatering.be, +32 (0)10.77.92.84.

Bonuspunten : de Bonuspunten verkregen door een titularis in het kader van het Programma, die opgeslagen worden op zijn/haar rekening.

Programma : het getrouwheid Programma van Duo Catering doorheen de App, genoemd Duo Fidelity.

Partnerbedrijf : elk bedrijf dat, net als Duo Catering, Bonuspunten schenkt in het kader van het Programma.

Titularis : een fysische persoon woonachtig te België, die handelt voor eigen rekening en die lid wordt van het Programma.

  1. Introductie

2.1      Het Programma wordt uitgebaat door Duo Catering

2.2      Het Programma laat de titularissen toe te genieten van Fideliteitsbonnen in tegenwaarde van bonuspunten verkregen in de deelnemende verkooppunten van Duo Catering en van eventuele partnerbedrijven.

2.3      Het downloaden van de App en de inschrijving door de titularissen bij het Programma houdt in dat men de huidige algemene voorwaarden aanvaardt.

  1. Voorwaarden tot aansluiting bij het Programma

3.1      Om aan te sluiten bij het Programma dient de titularis de App te downloaden op de verschillende stores (Apple, Androïd, Windows), de installatieprocedure te volgen, de App starten en het inschrijvingsformulier in te vullen. Bij gebrek daaraan heeft Duo Catering het recht de aansluiting niet te behandelen. De App zal door de titularis kunnen gebruikt worden bij ontvangst ; de rekening zal geactiveerd worden van zodra de titularis de op de activatielink in de email, die verzonden wordt naar het opgegeven adres in de inschrijvingsprocedure van de App, zal  geklikt hebben ter aanvaarding. Duo Catering behoudt zich het recht de rekening te sluiten en de aansluitingsaanvraag niet meer te behandelen indien zij niet de nodige gegevens heeft ontvangen 6 maanden na het eerste gebruik van de App. De verkregen Bonuspunten tot het moment van afsluiting van de rekening zullen bijgevolg nietig verklaard worden.

3.2      Eén enkele rekening zal per titularis geopend worden. De Bonuspunten van de titularis zullen verzameld worden op deze rekening. Enkel de titularis en Duo Catering in de gevallen voorzien in huidige algemene voorwaarden zijn gemachtigd tot de rechten gelinkt aan de rekening, evenals de afsluiting van de rekening.

3.3      Elke rekening geopend in het kader van het Programma zal beschouwd worden als een privé rekening.

3.4      De Titularis is verplicht elke wijziging van persoonlijke gegevens schriftelijk te melden aan Duo Catering, door middel van het elektronisch formulier in de App. Duo Catering zal in geen geval verantwoordelijk mogen gesteld worden voor eventuele schade gelinkt aan het niet communiceren van deze nieuwe gegevens. De wijzigingen van gegevens worden verwerkt binnen de maand na de communicatie.

  1. Karakteristieken van de App

4.1      De App is strikt persoonlijk en mag niet weggegeven worden.

4.2      De App heeft tot doel het elektronisch opslaan van toegekende Bonuspunten. Deze Bonuspunten worden toegevoegd op de rekening van de titularis.

4.3      De App laat de Titularis toe de « selfscan » te gebruiken om kassatickets in te scannen afgeleverd in de deelnemende verkooppunten van Duo Catering en eventuele partnerbedrijven.

4.4      De App mag in geen geval gebruikt worden onder vorm van krediet of garantie.

4.5      Bonuspunten worden toegekend in de deelnemende verkooppunten van Duo Catering en eventuele partnerbedrijven. Duo Catering en de partnerbedrijven hebben het recht om de toekenning van Bonuspunten niet te cumuleren met andere promotionele acties.

4.6      De App blijft eigendom van Duo Catering. Elk verlies, elke diefstal, elke oplichting of elke andere vorm van frauduleus gebruik moet gemeld worden aan Duo Catering door de Titularis. Bij gebreke zal de titularis verantwoordelijk worden gesteld voor eventuele schade.

4.7      In geval van problemen tijdens het gebruik van de App kan de Titularis dit melden door het elektronisch formulier in de APP (« deel tussen haakjes ; om toegang te hebben tot het wettelijk deel ») of door contact op te nemen met Duo Catering die het nodige zal doen om de problemen op te lossen binnen de beste termijn, echter zonder verantwoordelijk te kunnen gesteld worden voor deze problemen.

  1. Voorwaarden voor het verzamelen van Bonuspunten

5.1      De Titularis verzamelt Bonuspunten op de rekening verbonden aan de App, conform de gestelde voorwaarden door Duo Catering en partnerbedrijven.

5.2      De Bonuspunten worden toegekend in functie van de aankopen van de titularis, in zijn naam en voor zijn rekening, en conform het toekenningsrooster van Bonuspunten van toepassing bij Duo Catering of betrokken partnerbedrijven. Duo Catering en de partnerbedrijven behouden het recht elk moment het toekenningsrooster van de Bonuspunten te wijzigen.

5.3      Duo Catering en de Partnerbedrijven hebben het recht supplementaire Bonuspunten toe te kennen onder vorm van promoties. Deze supplementaire Bonuspunten hebben dezelfde waarde als de Duo Fidelity Bonuspunten.

5.4      Het toekenningsrooster wordt gecommuniceerd aan de klant via meldingen in de deelnemende verkooppunten.

5.5      In geval van teruggave van goederen heeft Duo Catering en Partnerbedrijven het recht de bonuspunten te verwijderen van de rekening van bonuspunten waarop ze werden toegekend bij de aankoop van deze goederen.

5.6      Duo Catering behoud het recht elke rekening af te sluiten die meer dan 36 maanden inactief bleef. De Titularis van de App in kwestie zal vooraf geïnformeerd worden per elektronische mail één maand voor de afsluiting. De bonuspunten opgenomen op de rekening blijven een maand geldig na de afsluiting van de rekening.

  1. 6. Boekhoudkundige behandeling van de toegekende Bonuspunten en raadpleging van het saldo Bonuspunten

6.1      De toegekende Bonuspunten worden toegevoegd aan de rekening waaraan de App is gelinkt, bij elke scan van de QR-code dat zich op de tickets bevind, uitgebracht door Duo Catering of een Partnerbedrijf. De scan moet gebeuren binnen de 24 u volgend op de uitgave van het kassaticket. De Titularis mag maximaal drie tickets per dag inscannen. Tickets met een QR-code worden niet terugbetaald noch herdrukt.

6.2      Het saldo van de Rekening kan geraadpleegd (i) worden op het kassaticket tijdens een aankoop in één van de verkooppunten van Duo Catering, (ii) via de rubriek « mijn rekening » op de App (icoon linksboven) (iii) op de voorzijde van de App in het rechts bovenste deel onder de prent.

  1. Geldigheidsduur en omruiling van Bonuspunten

7.1      Elk bonuspunt dat geldig werd toegekend blijft drie jaar geldig vanaf de datum van toekenning, voor zover de rekening niet werd afgesloten. Duo Catering heeft het recht de geldigheidsduur van de Bonuspunten te wijzigen, nadat de titularis hiervan eerst wordt verwittigd.
7.2      De Bonuspunten mogen enkel geruild worden tegen « Fideliteitsbonnen ». Deze Fideliteitsbonnen mogen gebruikt worden in de deelnemende verkooppunten van Duo Catering of Partnerbedrijven op presentatie van de scan afkomstig van de App gelinkt aan een Rekening op dewelke de bonuspunten werden verzameld en omgezet in “Fideliteitsbonnen”. Er mag maar één bon omgeruild worden per kassabezoek.
7.3      10 bonuspunten geven recht op een Fideliteitsbon van 1.00 EUR. 20 bonuspunten geven recht op een Fideliteitsbon van 2.50 EUR. 30 bonuspunten geven recht op een Fideliteitsbon van 4.00 EUR.

 

7.4      De bonuspunten mogen niet omgeruild worden tegen baar geld of andere waarden.

  1. Beveiliging van de privacy

8.1      de gegevens worden verwerkt door Duo Catering, als verantwoordelijke van de behandeling in het kader van het beheer van het Programma, conform aan het privacy charter in te kijken op de volgende tab van dit deel.

8.2      De persoonlijke gegevens worden bewaard tijdens de duur van de deelname aan het Programma, conform aan het privacy charter. Na het einde van de laatste behandeling zullen de gegevens nog maximaal 12 maanden worden bewaard, alvorens definitief verwijderd te worden. Het feit om het verwijderingsrecht te gebruiken, zoals vermeld in de privacy charter, verhinderd Duo Catering niet aan zijn legale verplichtingen te voldoen (bv: legale garantie, boekhoudkundige verplichtingen). In het kader van deze legale verplichtingen van Duo Catering zullen gegevens niet worden verwijderd.

8.3      Indien een titularis eist dat alle persoonlijke gegevens, bewaard door Duo Catering, verwijderd worden, zal er een einde worden gemaakt aan de deelname van het Programma. De rekening zal worden afgesloten. De geldig verkregen Bonuspunten blijven een (1) maand geldig na afsluiting van de rekening.

  1. Verlies, diefstal, storing, frauduleus gebruik of annulatie van de App

9.1      De Titularis moet Duo Catering onmiddellijk contacteren via de website of het online formulier in de App in geval van verlies of diefstal van zijn smartphone. Duo Catering zal de App zo spoedig mogelijk deactiveren. In dit geval zal de Titularis nog steeds kunnen gebruik maken van de geldig verkregen en gespaarde Bonuspunten op voorwaarde dat hij/zij een nieuwe identificatie aanvraagt binnen de App. Duo Catering kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor vertraging of eventuele schade te wijten aan de vervanging van de Rekening van de App, behalve in geval van fraude of zware overtreding vanwege Duo Catering.

9.2      In geval van niet-vermelding van verlies of diefstal van de App, wordt Duo Catering vrijgesteld van alle verantwoordelijkheid.

9.3      In geval van frauduleus gebruik van de App, of sterk vermoeden van frauduleus gebruik van de App, heeft Duo Catering het recht de App de deactiveren met verlies van alle Bonuspunten gespaard op deze rekening, en noodzakelijke maatregelen te treffen t.o.v.. de titularis om een einde te brengen aan de fraude en de nodige stappen te ondernemen tot vervolging.

 

10 Stopzetting en wijziging

10.1    De geldigheidsduur van de App is onbeperkt, zolang het Programma operationeel blijft. Duo Catering behoudt zich het recht om de toekenningsvoorwaarden van Bonuspunten of het gebruik van de App te wijzigen, alsook een einde te brengen aan het Programma mits een redelijke opzegperiode of in geval van overmacht.

10.2    De Titularis mag op elk moment zijn/haar deelname aan het Programma stoppen door verzending van een brief per post aan Duo Catering of door het betreffende formulier in de vullen beschikbaar op de App. De Rekening zal afgesloten worden. De geldig verkregen bonuspunten blijven 1 maand geldig naar de afsluiting van de Rekening.

  1. Wet van toepassing en bevoegde rechtbanken

De Belgische wetgeving is van toepassing bij het Programma en bij de Algemene Voorwaarden. In geval van geschil zal enkel de rechtbank van het kanton van Waver en het arrondissement van Waals-Brabant bevoegd zijn.

  1. Algemene bepalingen

12.1    Deze Algemene Voorwaarden zijn opgesteld in het Frans en in het Nederlands. De recentste versie alsook de informatie betreffende de App mogen geraadpleegd worden op elk moment op www.duocatering.be. Ze mogen op elk moment gewijzigd worden door Duo Catering.
12.2    Duo Catering verbindt zich ertoe de beste inspanningen te doen teneinde de volledige en juiste informatie te leveren aan de Titularis, namelijk betreffende het saldo en de lijst van verbruik van Bonuspunten.
12.3    Duo Catering is enkel gehouden aan een inspanningsverplichting. De verantwoordelijkheid van Duo Catering is enkel aansprakelijk in geval van zware of bewuste fout.
12.4    Elke communicatie van de Titularis in het kader van deze Algemene Voorwaarden betreffende het Programma moet verstuurd worden aan Duo Catering op volgend adres : Duo Catering – Duo Fidelity Programma – Place de l’Université 25 Bte 7 – 1348 Louvain-La-Neuve.
12.5    Ontevreden ondanks onze inspanningen ? Wendt u tot  de zelfstandige diensten van de Ombudsman voor de handel: www.ombudsmanvoordehandel.be/nl

Coordonnées de l’entreprise et dénomination sociale

Dénomination sociale : Duo Catering S.A.

Siège central et social :
Duo Catering
Place. de l’Université, 25 bte 7
1348 Louvain-la-Neuve.

TVA BE 0897.381.246

 

Protection de la vie privée

Onze politiek inzake het privéleven

 

Duo Catering respecteert uw privéleven en uw persoonlijke gegevens conform artikel 8 van de Belgische grondwet en aan de wet van 8 december 1992 relatief aan de bescherming van het privéleven t.o.v. de behandeling van de persoonlijke gegevens.

Duo Catering heeft ervoor gekozen het Algemeen Reglement Ter Bescherming van de Gegevens te respecteren zonder te wachten dat ze van kracht gaat op 28 mei 2018

 

  1. Om elkaar beter te verstaan

 

  • In het kader van deze wetgeving is Duo Catering NV verantwoordelijk voor de behandeling van de gegevens met persoonlijk karakter.
  • De betrokken persoon bij deze gegevens is de fysieke persoon waarvan de gegevens met persoonlijk karakter het voorwerp zijn van een behandeling.
  • Met persoonlijk gegeven wordt bedoeld elk gegeven relatief aan een geïdentificeerd fysiek persoon.

Met behandeling wordt bedoeld elke behandeling of groep van behandelingen uitgevoerd of niet met behulp van geautomatiseerde procedure en toegepast op gegevens of groep van gegevens met persoonlijk karakter zoals de verzameling, het opslaan, de organisatie, de structurering, het bewaren, het bewerken of wijzigen, het verwijderen, raadplegen, gebruiken, de communicatie door transmissie, de verspreiding of elke andere vorm van ter beschikking stellen, de vergelijking of verbinding, de beperking, het verwijderen of vernieling

  1. Wie zijn wij en hoe kan u ons bereiken?

 

De verantwoordelijke van de behandeling  van gegevens met persoonlijk karakter is de NV Duo Catering, ingeschreven bij de KBO onder nummer 0897.381.246.

Onze contactgegevenszijn de volgende:

Per post: Duo Catering SA, Klantendienst, Place de L’Université 25 bte 7, 1348 Louvain-La-Neuve.

Per E-mail : privacy@duocatering.be

Via de applicatie Duo Fidelity via het formulier toegankelijk bij de aanvang van de sectie “Betreffende

  1. Hoe komen wij in het bezit van uw gegevens?

 

Wij verzamelen de persoonlijke gegevens bij de betrokken persoon, dwz uzelf.

Met andere woorden: in het kader van het Programma Duo Fidelity verzamelen wij uw gegevens op het moment van uw inschrijving en tijdens uw deelname.

Wij bestuderen de gegevens die u ons doorgeeft en maken hiervan andere gegevens.

Mochten uw gegevens niet door u verkregen zijn maar door een derde, dan zullen wij u contacteren om u hierover in te lichten en dit binnen het beste termijn

  1. Waarom verwerken wij uw gegevens ?

 

Wij verwerken uw persoonlijke gegevens in volgende hypothesen:

 

  • Hetzij omdat u ons gevraagd heeft dit te doen om:
  • Te genieten van het programma Duo Fidelity;
  • De newsletter te ontvangen;
  • Deel te nemen aan een prijskamp of een actie georganiseerd door Duo Catering
  • Eén van uw bestellingen te verzorgen en dienst na verkoop toe te laten;
  • Deel te nemen aan peilingen en onderzoeken;
  • Gebruik te maken van alle functies van onze website en van onze applicaties
  • Hetzij omdat de wet ons hiertoe verplicht.

 

 

  • Hetzij omdat u ons hebt toegelaten dit te doen:
    • Secundair gebruik van de gegevens voor onderzoeksdoeleinden en statistieken.

 

 

 

 

 

 

 

5.Welke gegevens verzamelen wij ?

 

Wij verzamelen volgende gegevens :

  • Uw Email adres ;
  • Uw naam en voornaam ;
  • Uw telefoonnummer* ;
  • Uw geslacht* ;
  • De produkten die u aankoopt;
  • De taal waarin u de applicatie Duo Fidelity hebt gedownload*;
  • Datum, uur en totaal bedrag van de kassatickets die u scant ;
  • Datum, uur en bedrag van de ontvangen en uitgegeven bonuspunten;
  • Datum, uur en bedrag van de ontvangen en uitgegeven aankoopbonnen;

 

* de gegevens gevolgd door een * zijn optionneel. U mag kiezen deze niet te communiceren.

  1. Welke zijn mijn rechten ?

 

  • Het recht tot toegang : ik mag toegang vragen tot de gegevens die tot mij betrekking hebben en die verwerkt worden door Duo Catering. Het is mijn recht te vragen om toegang te krijgen binnen het beste termijn en binnen een termijn van maximaal 1 maand te beginnen van de ontvangst van mijn aanvraag. Indien de aanvraag bijzonder ingewikkeld is, wordt het termijn verlengd tot 2 maanden.
  • Het recht tot rechtzetten : ik mag mijn gegevens laten rechtzetten indien deze niet correct zijn of indien deze moeten geupdated worden. De rechtzetting gebeurd binnen de beste termijnen.
  • Het recht van beperking : ik mag vragen dat de verwerking van mijn gegevens wordt beperkt tot een bepaald doel of voor een bepaald gebruik.
  • Het recht te vergeten : ik mag vragen dat mijn gegevens worden verwijderd. In bepaalde gevallen wil dit zeggen dat u de initiële dienst waarvoor u hebt ingeschreven opgeeft. Er werd een bepaalde functie voorzien in het begin van de applicatie voor uw gemak. Het verwijderen gebeurd binnen de beste termijnen.
  • Het recht van weerstand tot verwerken: ik mag op elk moment weerstand bieden tot verwerking van mijn gegevens. In bepaalde gevallen wil dit zeggen dat u de initiële dienst waarvoor u hebt ingeschreven opgeeft.
  • Het recht van weerstand aan een geautomatiseerde beslissing: ik mag weerstand bieden aan een beslissing exclusief gebaseerd op een automatische verwerking.
  • Het recht om niet gestoord te worden: ik mag onvoorwaardelijk vragen niet meer gecontacteerd te worden voor Marketing doeleinden. Hiervoor kan u inschrijven op de lijst “bel me niet meer” of de lijst “Robinson” wordt aanzien door Duo Catering als de wens van uw weigering om deel te nemen.
  • Het recht van overdraagbaarheid: ik mag vragen dat de gegevens aan mij of aan een derde (verantwoordelijke van de verwerking) worden doorgegeven die ik aanduid in een gestructureerd formaat, vaak gebruikt en leesbaar door machine en handy om toe te laten de dienst verder te zetten.

 

  1. Aan wie worden mijn gegevens doorgegeven?

 

  • Duo Catering kan ertoe aangezet worden uw gegevens te communiceren aan bedrijven behorende aan de groep Duo Catering en aan zijn onder aannemingen. Voor zover de gegevens worden verwerkt in naam van en voor rekening van Duo Catering, zullen deze niet worden aanzien als derden. Ze zijn onderworpen aan het respect van huidig politiek inzake privéleven

 

 

  • Duo Catering communiceert de informatie die de wet verplicht te communiceren aan derden (bijvoorbeeld de politie, rechter van instructie, SPF financiën, enz.…)

 

 

  • Behalve indien u expliciet uw toestemming hebt gegeven, zal Duo Catering uw gegevens niet communiceren aan derden.

 

  • Buiten de voorgenoemde hypothesen, verbindt Duo Catering zich ertoe nooit de gegevens van fysieke personen te communiceren aan derden buiten de bepalingen van de wet van 8 december 1992 met betrekking tot de bescherming van het privéleven jegens de verwerking van gegevens met persoonlijk karakter

 

  1. Duur van bewaren van mijn gegevens en verdere verwerking

 

De gegevens worden 12 maanden bewaard na het einde van de laatste verwerking.

 

Na dit termijn worden de gegevens geanonimiseerd en verwerkt voor statistische en studiedoeleinden

 

 

9.Cookies en andere technologieën

 

U kan onze website bezoeken en onze mobiele applicaties gebruiken zonder uw persoonlijke gegevens te communiceren.

Het gebruik van verschillende producten en geboden diensten op onze website of op onze mobiele applicaties zijn echter gereserveerd voor de personen dien een Duo Fidelity Rekening hebben.

 

Onze website maakt gebruik van “cookies”, d.w.z. kleine stukjes informatie die gestockeerd worden door het navigatiesysteem van uw computer, die ons toelaten bepaalde informatie op te slaan omtrent de gebruikers van onze website (bijvoorbeeld de taal, de duur van uw bezoek op het blad, …) De cookies zullen gebruikt worden op onze websites om ons toe te staan u een betere dienst te verlenen door ons te informeren over uw taal en door u te identificeren tijdens uw volgende bezoek op de website. Zij helpen de websites beter aan te passen aan uw noden, voorkeuren en gemak. De cookies zelf kunnen geen informatie verzamelen die gestockeerd zijn op uw computer of uw bestanden.

 

Welk type cookies gebruiken wij?

Onze site gebruikt volgende type cookies:

o De noodzakelijke cookies: zijn noodzakelijk om de website te gebruiken en om voor een beveiligde identificatie te zorgen. Bijvoorbeeld, de navigatie op de website, de inhoud van de punten, de communicatie tussen de applicatie en de server, de toegang tot persoonlijke gegevens.

o De functionele cookies: maken de werking van de site gemakkelijker en zorgen voor een gepersonaliseerde navigatie-ervaring. Deze cookies moeten toelaten gegevens te stockeren om uw ervaring met de website te verbeteren. Bijvoorbeeld: de taal, de voorkeuren in taal,…

 

Beheer van de cookies

Indien gewenst, kan u onze cookies afwijzen via de confidentialiteitsparameters van de navigator. Hiervoor raden wij u aan u in te lichten bij de hulpsite van uw navigator.

(https://support.google.com/https://support.mozilla.orghttps://support.microsoft.com/).

U kan het aanvaarden van het gebruik van de cookies beheren op individuele of globale manier voor de sites die u bezoekt, maar ook alle reeds geïnstalleerde cookies op uw PC of mobile Phone verwijderen.

Let wel, de desactivatie van cookies zou als effect kunnen hebben dat onze website niet meer correct leesbaar is.
 

Applicaties

De mobile applicaties van Duo Catering slaan informatie op tijdens uw inschrijving en aangaande uw sessie. Deze informatie worden gecrypteerd en lokaal gestockeerd op het apparaat waarop u de applicatie hebt geïnstalleerd. Deze techniek is zowaar gelijk aan de cookies, maar specifiek voor elk apparaat. Deze gegevensbestanden worden bewaard zolang de applicatie geïnstalleerd is op uw apparaat. Om de gegevensbestanden te verwijderen kan u de applicatie verwijderen.

10.Logging bestanden

Buiten het opslagen van gegevens door Duo Catering zoals hierboven uitgelegd, kan Duo Catering ook de informatie opslaan wanneer u de website bezoekt en dit onder vorm van logboekregistratie die de activiteiten van de website opslaan (bijvoorbeeld uw IP adres en de datum en uur waarop u elke pagina bezocht)

Deze informatie wordt enkel bijgehouden voor foutopsporing en om aanhoudend onze website te verbeteren.

 

11.De risico’s verbonden aan het gebruik van internet- en online applicaties

Het gebruik van onze websites, onze applicaties , online diensten en goederen houden de kennis en het aanvaarden van de karakteristieken en de beperkingen van internet in, bijzonder wat betreft de technische performanties, de antwoordtijden om informatie te raadplegen, aan te vragen of te verzenden, of de risico’s van een onderbreking en meer algemeen de risico’s eigen aan alle connecties en transmissies op internet,

de afwezigheid van bescherming van bepaalde gegevens tegen eventueel misbruik en het risico om besmet te geraken met eventuele virussen die in omloop zijn op het netwerk.

 

12.Versie en wijziging

Duo Catering behoudt zich het recht de verklaring “Politiek van het privéleven” te wijzigen. Deze verklaring werd de laatste keer gewijzigd en herzien op 01/01/2018.

 

Coordonnées de l’entreprise et dénomination sociale

Dénomination sociale : Duo Catering S.A.
Siège central et social :
Duo Catering
Place. de l’Université, 25 bte 7
1348 Louvain-la-Neuve.

TVA BE 0897.381.246

Mode d'emploi

Comment se connecter

en lançant l’application, vous devrez choisir :

  • soit créer un compte si vous n’en possédez pas,
  • soit vous connecter en introduisant votre nom d’utilisateur (ou votre adresse mail avec laquelle vous avez créé le compte) et votre mot de passe

Comment créer un bonus ?

Une fois connecté dans l’application.

Cliquez sur le bouton “BONUS”

Vous avez la possibilité de choisir trois type de valeur : 1; 2,5 et 4€.

Choissiez celui dont le montant vous convient.

Si le bouton du bonus est grisé, c’est que le total de vos bonus est insuffisant pour ce bon d’achat.

Vous pouvez générer autant de bonus que vous souhaitez. Pour ce faire, cliquez sur la flèche back en haut à gauche de l’écran et sélectionnez le bonus à générer.

Seul ceux qui sont scannés par la caisse enregistreuse sont pris en compte et seront décompté du solde de votre compte.  Vous verrez le montant mis à jour dans votre application, ainsi que le montant du solde avant et après utilisation en bas du ticket de caisse. Veuillez à bien vérifier la concordance.


Comment choisir sa langue

Il faut être connecté.

Il faut être identifié dans l’application

Cliquez sur l’icone en haut à gauche de la page principale.

Vous pouvez sélectionner votre interface de language.

N’oubliez pas de sauver en cliquant sur le bouton en bas de page : Save Changes


Comment changer mon mot de passe

il faut être connecté

Il faut aller sur l’icône en haut à gauche.

En bas de page, il faut introduire l’ancien mot de passe, et le nouveau

Cliquez sur Save Changes pour que le nouveau mot de passe soit actif.


Comment scanner un qr-code
  • Il faut être connecté à Internet.
  • Il faut avoir un compte Duo Fidelty.
  • Il faut être identifié dans l’application.
  • Aller sur le bouton Scan QR
  • Cliquez sur le bouton SCAN
  • La caméra va s’activer (le cas échéant, il faut donner le droit à l’application de pouvoir accéder à la caméra).
  • Placer le qr-code visible pour la caméra.
  • C’est fini dès que l’application vous donne le résultat du scan:
    • Scan correct : vous avez x Bonus
    • Scan incorrect : ce ticket a déjà été scanné, ou bien vous avez dépassé le quota autorisé par jour, ou bien ce ticket date de plus de 24H.
  • Rappel des règles :
    2 scans de ticket par jour
    1 ticket émis est valable pendant 24h

Conditions pour faire fonctionner l’application

Pour que cette application fonctionne, il faut qu’elle soit connectée à Internet.
Pour ce faire, il faut que votre smartphone soit connecté en WiFi ou bien en Data.
Sans cette connexion, il n’est pas possible d’utiliser cette application.


Comment récupérer mon mot de passe

Si vous vous trouvez sur la partie LOGIN et que vous ne vous souvenez plus de votre mot de passe.

En bas de page de la fenêtre de connexion, se trouve un lien : “Lost your password”.

Cliquez dessus et suivez la procédure.

En email vous sera envoyé avec un lien pour réinitialiser votre mot de passe.

Attention, il se peut que cet email se trouve dans votre dosser SPAM de votre boîte de réception.


Quel est le délai pour scanner un ticket ?

Vous avez 24h pour scanner votre ticket.
Nous vous conseillons de le faire dès votre arrivée à table.
Passé ce délai, le qr-code de votre ticket n’est plus valable.


Suppression de votre compte

La suppression de votre compte est irréversible.
Toutes vos données seront effacées et non récupérables.
Tous les points accumulés et non utilisés seront perdus.
Tous les bonus accumulés et non utilisés seront perdus.
Pour demander l’effacement définitif de votre compte et de ses données, veuillez remplir le formulaire ci-après.
La demande sera traitée endéans les 72h.
Vous ne recevrez pas de mail de confirmation.
Après ce délai, vous n’aurez plus accès à votre compte et vous ne pourrez plus utiliser l’application.


Prendre contact avec l'administrateur